Świat Monet

Główna

Regulamin

1. Zamówienia

a) Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatycznie wysyłane przez sklep potwierdzenie z treścią zamówienia.
b) W razie rezygnacji z zamówienia , należy anulować je drogą elektroniczną lub  wysłać maila . W przypadku opóźnienia lub niemożności doręczenia przesyłki z winy Zamawiającego lub w przypadku odmowy odbioru przesyłki, Zamawiający zostanie obciążony dodatkowymi kosztami (koszty magazynowania przez kuriera, koszty manipulacyjne zgodne z cennikiem transportu).

c) Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia nie jest równoważne z zawarciem umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru. Oferta jest akceptowana w momencie zmiany statusu zamówienia na "zamówienie przyjęte".

d) Zamówienie, które zostało przyjęte należy opłacić w terminie 5 dni (kalendarzowych) od daty jego złożenia.  W przypadku braku płatności w tym terminie sklep zastrzega sobie prawo do anulowania takiego zamówienia.

e)  Sklep może anulować i nie podjąć się realizacji zamówienia bez podania przyczyn.

f) Do każdej przesyłki dołączony jest paragon lub faktura, które wystawiane są w momencie realizacji zamówienia. Od momentu wystawienia paragonu lub faktury zawierana jest umowa handlowa.

g) Sklep może odmówić sprzedaży towaru, jeśli opis towaru, informacja o dostępności towaru, cena lub stawki podatku VAT zawierają błędy.

h) Klient akceptuje warunki regulaminu w momencie potwierdzenia zamówienia.

 

2. Sposoby dostawy

a) Przesyłka kurierska:

Kupujący ponosi koszt dostawy według cennika transportu. Towar będzie wysłany w ciągu 2-3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia / zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Jeżeli towar znajduje się w magazynie, wówczas zamówienia realizowane są tego samego dnia, którego zamówienie zostało potwierdzone

Termin ten z przyczyn niezależnych od sklepu np. z powodu wyczerpania zapasów, nie odebrania przesyłek przez przewoźnika, może się wydłużyć. O opóźnieniach klient będzie informowany.
W przypadku płatności przelewem za datę potwierdzenia przyjmuje się wpływ zapłaty na konto sklepu. Kurier dostarcza przesyłki w następnym dniu roboczym od wysłania, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w typowych godzinach pracy 8-17. Możliwa jest dostawa w innych godzinach oraz w soboty za dodatkową opłatą.
W trakcie odbioru przesyłki kupujący ma prawo po podpisaniu listu przewozowego i uregulowaniu należności ( w przypadku pobrania ), w obecności kuriera lub pracownika poczty sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania, taśm zabezpieczających. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy w obecności spedytora spisać protokół szkody. Należy opisać w nim wszelkie uszkodzenia opakowania i zawartości. Należy także natychmiast zawiadomić sklep.  

b) Odbiór osobisty: jest możliwy w siedzibie firmy tj. w Mikołowie przy ulicy Karola Miarki 12

 

3. Warunki dostawy

Towar za pobraniem nie będzie wysyłany pod adresy tymczasowe np. akademiki, targi. 
Okres dostawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od sprzedawcy. 
W przypadku braku towaru w magazynie Sklep informuje o tym Kupującego. Sklep określi termin dostawy lub zaproponuje, o ile to możliwe, towar o porównywalnej cenie, parametrach i jakości. Kupujący w takim przypadku może zrezygnować z zakupu, czekać na dostawę lub zaakceptować proponowany towar. Swoją decyzję klient przesyła pocztą elektroniczną. Brak decyzji jest równoważny z rezygnacją z zakupu.

 

4. Sposób płatności.

a) Przelewem: towar jest wysyłany po  wpłynięciu zapłaty na konto Sklepu. 
b) Za Pobraniem: płatność u kuriera w momencie odbioru przesyłki.
c) Gotówką: przy odbiorze towaru w siedzibie firmy. 
Sklep może odmówić płatności przy odbiorze, prosząc o przedpłatę gotówką lub przelewem. Dotyczy to zamówień na towary w promocji, rzadko zamawiane, o dużej wartości, o dużych gabarytach.

 

5. Zwrot towaru

Klientów zgodnie z prawem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od daty dostarczenia. Prawo to nie dotyczy klientów którzy odebrali osobiście towar . 
Zwrot towaru wymaga akceptacji sklepu, koszty przesyłki nie są zwracane, tylko cena towaru.